Vizitatorii site-ului www.orange.ro/asistenta pot adresa intrebari expertilor Orange sau celorlalti utilizatori, pot vota raspunsurile primite si pot contribui ei insisi cu raspunsuri privind serviciile si produsele pe care le utilizeaza. O echipa dedicata din cadrul departamentului de relatii cu clientii raspunde direct intrebarilor adresate de utilizatori prin aceasta platforma de comunicare.

Serviciul de asistenta online a fost dezvoltat pornind de la intrebarile frecvente ale clientilor Orange si vine in completarea canalelor de comunicare existente.

Intrebarile si situatiile particulare ale clientilor vor fi tratate in continuare, in conditii de confidentialitate, la serviciul clienti (prin apel la 411 pentru abonati sau la 444 pentru clientii Orange PrePay) si prin intermediul sectiunii de contact de pe site-ul www.orange.ro.

“Vom continua sa dezvoltam si mai mult aceasta directie de comunicare online, sa interactionam cu clientii nostri oriunde sunt ei, fie ca este vorba despre site-ul nostru, retelele sociale, forumuri sau blog-uri”, a declarat Robert Anghel, online product manager Orange.

Initiativa continua seria proiectelor interactive lansate de Orange, precum campania de feedback in randul utilizatorilor, care a generat dezvoltari semnificative in magazinul online si site-ul de review-uri unde utilizatorii isi impartasesc experientele si opiniile cu privire la telefoanele si laptopurile din oferta Orange.