Acum, Samsung Electronics Romania vine cu o noua promisiune adresata consumatorilor, actualilor si viitorilor parteneri: urmand strategia globala de business, Samsung adopta pe piata din Romania o noua structura operationala si devine subsidiara.

“Experienta noastra pe piata din Romania reprezinta o baza solida pentru un nou inceput de succes. Prin adoptarea acestei noi structuri operationale, incepand cu 1 iulie, Samsung Electronics va raspunde mai eficient nevoilor consumatorilor de pe piata autohtona, oferindu-le in acest sens, in mod constant, produse si servicii excelente,” a declarat YoungLak Jung, Presedinte Samsung Electronics Romania.

Acest pas facut de gigantul coreean reprezinta un demers firesc si are in vedere consolidarea marcii si a pozitiei pe piata locala pentru toate categoriile de produse: segmentele de AV, HHP, Home Appliances, IT. De asemenea Samsung doreste sa apeleze la o abordare mai directa a consumatorului si sa raspunda cererii din ce in ce mai mari pentru stil, simplitate si calitate, prin intermediul produselor premium.

O noua structura sustinuta de profesionisti


In ceea ce priveste resursele umane si implicarea acestora in sustinerea, promovarea si eficientizarea activitatii bazate pe noua structura operationala, Samsung si-a format si dezvoltat pe parcursul celor 10 ani de prezenta pe plan local o echipa excelenta cu experienta indelungata si expertiza pe piata produselor electronice din Romania. Momentan, la Samsung Electronics Romania lucreaza 89 de angajati, dar noul plan de dezvoltare prevede o crestere semnificativa a numarului acestora.

In plus, incepand cu iulie 2010, Samsung Electronics Romania preia toate activitatile de servicii de relatii cu clientii din Romania. In acest scop exista aproape 130 de parteneri SVC contractati, fapt care asigura 100% acoperire pentru toate produsele comercializate. De asemenea, Samsung Electronics Romania a lansat si o activitate proprie de call center.

Pozitie de lider: mentinerea acesteia si consolidarea business-ului


Prin intermediul noilor game de produse si servicii oferite, Samsung a avut o crestere impresionanta atat nivel local cat si global, reusind sa obtina apreciere, recunoastere si consecventa din partea consumatorilor. Astfel, in categoria CTV, Samsung si-a reconfirmat pozitia de lider in inovatie, mentinandu-se pe locul intai la categoriile LCD si LED, fiind de asemenea si primul care a lansat la nivel mondial televizoarele 3D HDTV.

In ceea ce priveste piata telefoanelor mobile, Samsung si-a propus sa comercializeze anual, in Romania, peste 1 milion de unitati, asumandu-si in acelasi timp si promovarea unei noi viziuni: democratizarea segmentului de smartphone-uri.

Compania va continua sa isi consolideze business-ul in categoria de produse electrocasnice, prin intermediul inovatiilor constante aplicate produselor high-end, stimulandu-se astfel cererea si pozitionand Samsung in Top 5 brand-uri pana la sfarsitul anului 2010. In plus, noua achizitie a fabricii din Polonia ii va oferi companiei sansa de a lansa gama medie de frigidere “T-series”.

Pentru segmentul de camere video, principalul scop al companiei este de a pastra statutul de lider in categoria memory flash si de a progresa cat mai mult in segmentul Full HD.

Mai mult, prin intermediul diviziei IT Samsung Electronics doreste sa isi consolideze pozitia de furnizor de solutii IT si totodata urmareste dezvoltarea unui nou segment de business prin introducerea pe piata a notebook PC-urilor.