HP Romania, filiala locala a celui mai mare producator de PC-uri la nivel mondial , a deschis in mallul Plaza Romania primul magazin propriu al companiei americane pe piata europeana, vanzarile estimate fiind de circa 0,8-1 milion de euro pe an, a afirmat Tiberiu Dobre, directorul diviziei PSG (Personal System Group) din cadrul HP.
Pentru deschiderea magazinului a fost aleasa Romania datorita potentialului de crestere pe segmentul consumer, de altfel circa 80% din produsele comercializate in aceasta reprezentanta adresandu-se consumatorilor rezidentiali.

Magazinul, care are o suprafata de 100 de mp si in care s-au investit peste 100.000 de euro a fost deschis in parteneriat cu Altex, cel mai mare retailer de electronice si IT pe piata locala. Produsele HP reprezinta circa 30-35% din vanzarile din gama IT ale Altex.

Programul este unul pilot, iar in cazul in care se vor atinge estimarile de vanzari, vor fi deschise si alte magazine. Printre produsele expuse in magazinul aflat la demisolul mallului se numara laptopuri, imprimante sau desktopuri.

HP Romania estimeaza ca va avea in acest an o cota de 17% pe piata PC-urilor (laptopuri,netbookuri, desktopuri si servere) de la 13,6-13,8% anul trecut, a afirmat pentru Mediafax, Tiberiu Dobre, seful diviziei Personal System Group, pe baza datelor companiei de cercetare International Data Corporation (IDC). Anul trecut piata de PC-uri era estimata la circa 500.000 de unitati.

HP are in Romania aproape 3.000 de angajati, a mai spus Dobre, majoritatea salariatilor lucrand in cadrul centrului Global eBusiness Operations Centre (GeBOC).

HP Romania a avut anul trecut pe piata locala afaceri de 47,6 milioane de euro si un profit net de 9,3 milioane de euro, conform Ministerului de Finante.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri