Daca Orange a inceput sa comercializeze telefonul iPhone inca din septembrie la abonamente intre 169 si 557 de euro, Vodafone si Cosmote au lansat acest dispozitiv saptamana trecuta in cadrul unor evenimente organizate noaptea in care utilizatorii au putut sa isi cumpere telefonul la preturi reduse sau au primit gratuit diferite accesorii.
Astfel, Vodafone ofera cel mai mic pret pentru achizitia dispozitivului creat de compania californiana Apple, insa tariful de 99 de euro este valabil doar pentru cei care sunt deja abonati ai companiei. Pretul de 99 de euro este valabil pentru versiunea de iPhone cu memorie de 16 GB, cumparata cu un abonament de 59 de euro, pe doi ani. Modelul de 32 GB costa 199 de euro pentru cei care sunt deja client Vodafone.

Aceleasi abonamente costa 199 de euro, respective 299 de euro pentru utilizatorii care se aboneaza acum la Vodafone.

Pentru aceste tarife, consumatorii primesc 2.000 de minute si 1.000 de mesaje scrise in retea, 500 de minute nationale, 50 de mesaje multimedia si au trafic de 1,5 GB de internet mobil.

La Cosmote, cel mai mic pret pentru un iPhone este de 739 de lei (172 de euro), acest tarif fiind valabil cu un abonament de 48,36 de euro pe luna, incheiat pe doi ani. La Orange, telefonul poate fi cumparat incepand de la 169 de euro, impreuna cu abonamentul Pantera 49, pe doi ani.

Cei care au ales un astfel de abonament la Cosmote primesc 2.000 de minute si SMS-uri in retea, 440 de minute nationale si internationale, 440 de MMS-uri in retea si trafic de 2,5 GB . Pe de alta parte, abonatii Orange primesc 400 de minute nationale, 1.600 de minute si 1.300 de SMS-uri in retea, 75 de MMS-uri nationale, internet nelimitat si optiunea pentru modem de iPhone.

Daca cel mai mic pret pentru iPhone variaza intre 99 (Vodafone) si 172 de euro (Cosmote), cel mai mare tarif pentru achizitia dispozitivului ajunge pana la 2.679 de lei (624 de euro) in cazul versiunii de iPhone 4 de 16 GB de la Cosmote.

Cei care aleg aceasta varianta platesc timp de un an 18,60 de euro pe luna si primesc 110 minute nationale, 1.000 de minute si mesaje scrise, dar si 110 mesaje multimedia in retea si trafic de 1 GB.

Astfel, Cosmote vinde telefonul iPhone la preturi intre 739 de lei si 2.679 de lei la abonamente de 18,60 de euro, 28,52 de euro si 48,36 de euro.

Compania ofera intre 110 si 440 de minute nationale si internationale, 1.000 si 2.000 de minute si SMS-uri in retea, 110 si 440 de MMS-uri in retea si trafic mobil intre 1 GB si 2,5 GB.

Vodafone comercializeaza aparatul intre 199 de euro (99 de euro pentru cei care sunt deja abonati ai companiei) si 499 de euro, impreuna cu abonamente intre 19 si 59 de euro, incheiate toate pe doi ani.

Compania ofera intre 100 si 500 de minute nationale, 1.000 si 2.000 si de minute in retea, 500-1.000 mesaje scrise in retea, 50 de MMS-uri in reteaua Vodafone si trafic pe mobil intre 500 si 1,5 GB.

Orange, liderul pietei de telecom si singurul operator care a putut sa vanda pana acum telefonul celor de Apple, a lansat dispozitivul in septembrie la tarife intre 169 si 557 de euro, la abonamente in valoare de 29 sau 49 de euro, incheiate pe 12 ori 24 de luni.

Compania ofera intre 200 si 400 de minute nationale, 1.200-1.600 de minute si intre 900-1.300 de mesaje scrise in retea, intre 50 si 75 de MMS-uri nationale si internet mobil nelimitat. Pentru abonamentul Pantera 49, clientii Orange primesc gratuit optiunea modem pentru iPhone.

Noaptea lansarii iPhone in magazinele Cosmote si Vodafone (Bulevardul Gheorghe Magheru din Bucuresti)- Galerie foto


Vodafone si Cosmote au organizat in noaptea de joi spre vineri (16-17 decembrie) diferite evenimente la magazinele pe care le detin pe bulevardul Magheru din Capitala, utilizatorii avand posibilitatea sa cumpere telefonul la preturi mai mici cu 15% la Cosmote, in timp ce la Vodafone au primit un accesoriu gratuit.

Chiar daca afara era foarte frig si ningea, in fata magazinului Cosmote utilizatorii s-au strans de la ora 20.00, acesta urmand sa se deschida la ora 22.00.

Majoritatea celor care isi cumparau telefonul erau tineri intre 25 si 30 de ani, dar la coada se aflau si parinti care cumparau telefonul pentru copii.

De altfel, chiar Daniel Buzdugan, realizator de radio, TV si protagonistul reclamelor pentru Germanos, (lantul de retail de telefoane mobile si accesorii din grupul OTE, care detine si compania Cosmote) promova in magazin sloganul “Nu dati banii pe prostii, luati iPhone 4 la copii”.

“Am venit sa imi cumpar telefonul in aceasta seara pentru pret, pentru ca este cu 15% mai mic. Platesc in jur de 1.700 de lei, dar este prelungire de abonament. Aveam de ales intre iPhone 4 si Samsung Galaxy S si pana la urma am ales iPhone, chiar daca initial era mai scump”, ne-a spus Emanuel, un tanar de 25 de ani care pana saptamana trecuta avea un Nokia 5800 Express Music de aproximativ doi ani.

La eveniment au participat si Stefanos Theocharopoulos, directorul general al operatorului si Panos Makris, director comercial al companiei.

Doar cateva sute de metri mai incolo, la magazinul Vodafone, utilizatorii au inceput sa se stranga de la ora 23.00, chiar daca magazinul urma sa se deschida la 23.30, iar telefonul si oferta comerciala au fost prezentate exact la miezul noptii.

De altfel, Karsten Wildberger, directorul comercial al companiei pe segmentul consumer, declara ca se asteapta sa vanda in scurt timp toate telefoanele deoarece cererea este foarte mare.

Primului client, Serban Capitan (un fost pilot in varsta de 66 de ani, din Bucuresti) i-a fost inmanat telefonul de catre conducerea companiei.

De asemenea, toti cei care si-au cumparat dispozitivul pana la ora 2.00 dimineata, ora la care s-a inchis magazinul, au primit autografe de la Cristina si Paul, cei doi tineri care apar in reclamele Vodafone.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri