Vanzarile online de flori cu ocazia sarbatorilor de 1 si 8 martie vor depasi in acest an 200.000 de euro, potrivit estimarilor grupului FlorideLux.ro, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata locala de profil.

Aproximativ 60% dintre comenzile online de flori sunt efectuate de catre companii private care, datorita volumelor mari achizitionate, beneficiaza de discount-uri de pret. Astfel, valoarea medie a comenzilor pentru aceasta perioada a scazut la 30 de euro, fata de 45 de euro pentru restul anului.

Circa 90% din vanzari se realizeaza in Bucuresti, dintre care aproape 70% sunt realizate doar in sectorul 1, unde de altfel exista si cea mai mare concentratie de cladiri de birouri la nivelul Capitalei.

Cea mai mare comanda realizata cu ocazia zilei de 1 martie s-a ridicat la 5.000 de euro, aceasta fiind efectuata de catre o companie din domeniul media si advertising, a spus Marius Dosinescu, manager al FloriDeLux.ro.

In ultima perioada se observa insa si o crestere a interesului persoanelor fizice, in special a celor din dispora, pentru comenzile online de flori. In cazul comenzilor realizate de catre persoanele fizice, valoarea medie a acestora depaseste 60 de euro, pe langa buchetele de flori, fiind achizitionate si alte cadouri, precum jucarii de plus de diferite marimi.

“Fata de anii anteriori, se observa o crestere a numarului de persoane fizice care comanda flori online cu aproximativ 20%. Cei mai multi dintre clientii persoane fizice provin in special din diaspora, din Italia si Spania, dar si din tari ca Suedia sau Rusia. Valoarea medie a comenzilor realizate de catre acestia depaseste 60 de euro, in plus fata de buchetele de flori, fiind achizitionate, spre exemplu, si jucarii de plus”, a adaugat Dosinescu.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri