Dincolo de distrugerile fizice cauzate de cutremur si tsunami, mare parte a intreruperilor lantului de aprovizionare-desfacere vor fi cauzate de problemele de infrastructura, furnizarea energiei, accesul la reteaua de transport si la porturi.
Primul impact va fi resimtit de companiile de tehnologie, cele din siderurgie si auto, urmate indeaproape de industria de echipamente medicale, comunicatii, distributie autoturisme, constructia de nave, aviatie si de produse electronice de uz casnic.
“Aceasta situatie este un nou semnal de alarma la adresa companiilor pentru a-si imbunatati managementul lantului aprovizionare-desfacere. In ciuda evenimentelor catastrofale care si-au pus ambrenta asupra activitatii multor companii multinationale, o mare parte dintre acestea continua sa fie ineficiente in gestionarea intreruperilor in lantul lor de furnizori”, a adaugat Lynch.
In aceste conditii, multinationalele au nevoie de o intelegere cat mai buna a lantului de aprovizionare-desfacere, inclusiv in pietele in care isi distribuie produsele si serviciile si in randul furnizorilor care ii aprovizioneaza cu elemente cheie ale activitatii lor. Un plan eficient poate face o diferenta vitala pentru supravietuirea unei companii.
Marsh este unul dintre cei mai mari brokeri de asigurari si consultanti de risc din lume, avand peste 24.000 de consultanti. Marsh este parte a Marsh & McLennan Companies, un grup ce ofera servicii profesionale prin 51.000 de angajati la nivel mondial si cu venituri de peste 10 miliarde USD, din grup mai facand parte si Guy Carpenter, specialist in risc si reasigurari; Mercer, furnizor de servicii si consultanta HR; si Oliver Wyman, consultanti de managemenet.
SURSA FOTO: logisticsmgmt.com
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: