Analistii consultati de Bloomberg anticipau un profit de 899 milioane de euro.

Costurile mai mari, atat ale laptelui cat si ale plasticului, au avut "un impact negativ deosebit" in prima jumatate a anului, a anuntat, joi, grupul, adaugand ca efectul ar trebui sa fie mai putin pronuntat in ultimele sase luni ale anului. Danone a combatut efectele de majorare a acestor costuri prin reducerea cheltuielilor si cresterea preturilor la produse.

Avansul vanzarilor in termeni comparabili, excluzand impactul cursului valutar si efectul renuntarii la unele active, a fost de 8,8% in trimestrul al doilea, depasind asteptarile analistilor pentru un avans de 7,9%. La semestru, Danone a raportat o crestere a vanzarilor de 8,7%, in termeni comparabili, de la 8,4 miliarde de euro anul trecut la 9,73 miliarde de euro.

In Europa, vanzarile au crescut cu 4% in ianuarie-iunie, de la 4,7 miliarde de euro in primele sase luni ale anului trecut la 5,54 miliarde de euro.