Cheltuielile cu marketingul s-au majorat, dupa cum si ordinele pentru incaltamintea, imbracamintea si celelalte produse sportive marca Adidas corelate Cupei Mondiale de fotbal din vara, din Germania. Veniturile au crescut astfel cu 27 procente, ajungand la 1,5 miliarde euro (1,8 miliarde dolari).

Pentru intregul an, profiturile nete Adidas s-au majorat cu 30 la suta, ajungand la 434 milioane euro (518 milioane dolari).

Grupul Reebok a inregistrat profituri nete de 3,8 miliarde dolari (3,1 miliarde euro), in trimestrul patru, veniturile fiind de 930 milioane dolari.

“Pe viitor, ne vom concentra indeosebi pe brandul Reebok,” a declarat directorul executiv Herbert Hainer.

Adidas-Salomon AG a primit aprobarea Uniunii Europene pentru preluarea companiei de incaltaminte Reebok International Ltd. pentru 3,1 miliarde euro (3,8 miliarde dolari), acordand in plus companiei Reebok 20 la suta din piata SUA, din aceasta preluare rezultand o pozitionare mai buna fata de liderul Nike Inc. din acest sector.

Nivelul unei actiuni Adidas s-a redus ieri cu 3,3 procente.