Compania germana producatoare de articole sportive Adidas-Salomon a anuntat, joi, ca a inregistrat pierderi de patru milioane de euro (4,78 milioane dolari), in trimestrul patru al anului trecut, ca urmare a achizitionarii Reebok dar si din cauza cheltuielilor corelate Cupei Mondiale din vara, informeaza BBC News.
Cheltuielile cu marketingul s-au majorat, dupa cum si ordinele pentru incaltamintea, imbracamintea si celelalte produse sportive marca Adidas corelate Cupei Mondiale de fotbal din vara, din Germania. Veniturile au crescut astfel cu 27 procente, ajungand la 1,5 miliarde euro (1,8 miliarde dolari).

Pentru intregul an, profiturile nete Adidas s-au majorat cu 30 la suta, ajungand la 434 milioane euro (518 milioane dolari).

Grupul Reebok a inregistrat profituri nete de 3,8 miliarde dolari (3,1 miliarde euro), in trimestrul patru, veniturile fiind de 930 milioane dolari.

Pe viitor, ne vom concentra indeosebi pe brandul Reebok, a declarat directorul executiv Herbert Hainer.

Adidas-Salomon AG a primit aprobarea Uniunii Europene pentru preluarea companiei de incaltaminte Reebok International Ltd. pentru 3,1 miliarde euro (3,8 miliarde dolari), acordand in plus companiei Reebok 20 la suta din piata SUA, din aceasta preluare rezultand o pozitionare mai buna fata de liderul Nike Inc. din acest sector.

Nivelul unei actiuni Adidas s-a redus ieri cu 3,3 procente.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri