Acordul prevede, de asemenea, furnizarea de uniforme si alte produse similare pentru Asociatia Feminina de Baschet si Liga de Dezvoltare a NBA, incepand cu sezonul 2006 - 2007.
       
Adidas-Salomon AG, companie care a fost partener de marketing al NBA din 2002, a precizat ca acordul vine ca urmare a preluarii companiei de incaltaminte Reebok International Ltd. din a doua jumatate a anului trecut, aceasta din urma fiind furnizorul de echipamente sportive si aparate inca din anul 2001.
       
Valoarea tranzactiei nu a fost dezvaluita, insa actiunile Adidas au urcat cu peste 2,9 procente, cifrandu-se la 172,38 euro (208,56 dolari), la Bursa din Frankfurt, imediat dupa anunt.
       
Reebok, furnizorul traditional al baschetului american, va pastra doar piata de incaltaminte.
       
Adidas-Salomon AG a primit aprobarea Uniunii Europene pentru preluarea companiei de incaltaminte Reebok International Ltd. pentru 3,1 miliarde euro (3,8 miliarde dolari), acordand in plus companiei Reebok 20 la suta din piata SUA, din aceasta preluare rezultand o pozitionare mai buna fata de liderul Nike Inc. din acest sector.
       
Comisia de regularizare a Uniunii Europene a considerat ca aceasta preluare nu afecteaza competitia de pe piata de profil din Europa, cele doua companii adresandu-se unor categorii diferite de clienti. Imaginea Reebok pe pietele europene este mai slab sustinuta decat cea a Adidas sau a liderului mondial Nike, se apreciaza in raportul reglementatorului UE.
       
Vanzarile anuale ale Nike sunt de aproximativ 14 miliarde de dolari (11,37 miliarde de euro). Adidas a inregistrat vanzari de circa opt miliarde de dolari (6,5 miliarde de euro), iar Reebok a inregistrat o cifra a vanzarilor de patru miliarde de dolari (3,25 miliarde de euro).