Intelegerea intre cele doua companii a fost perfectat inca din luna martie, dar a primit avizul autoritatilor din domeniul concurentei din SUA de abia la inceputul acestei luni, dupa ce autoritatile au concluzionat ca aceasta tranzactie nu va afecta concurenta, Tomís of Maine fiind o companie mica.

ďPrin achizitionarea Tomís of Maine, brandul numarul 1 in igiena orala si personala de pe piata produselor naturale, ne lansam intr-un domeniu care se bucura de o crestere rapida. Aceasta este o achizitie strategica importanta ce ne ofera posibilitatea de a atinge un grup de consumatori loiali, in continua crestere, dar si de a contribui la dezvoltarea companiei Tomís of Maine prin extinderea sa atat pe piata din Statele Unite, cat si pe pietele din alte tari in care compania Colgate-Palmolive
este prezentaĒ, a declarat Reuben Mark, presedinte si CEO Colgate-Palmolive.

Tom's of Maine reprezinta unul din pionierii industriei in ceea ce priveste produsele naturale, fiind considerat brandul numarul 1 in SUA pe segmentul pastei de dinti produse din componente naturale. Colgate-Palmolive si-a intarit pozitia pe piata in urma acestei achizitii, avand capacitatea de a lansa mai repede produse noi pe piata pe segmentul produselor naturale, beneficiand si de capacitatile de productie ale Tom's of Maine.