Cei doi giganti americani nu au dorit sa ofere detalii asupra incetarii colaborarii, rezumandu-se la a aprecia pozitiv perioada parteneriatului.Mai mult, McDonald's a contrazis parerile unor analisti exprimate in mai multe articole de presa, potrivit carora incetarea colaborarii ar fi cauzata de dorinta companiei Disney de a nu fi asociata cu un producator de 'junk food'.

Si cei de la Disney au dezmintit aceste informatii, caracterizand ca foarte buna colaborarea cu Mcdonald's. “Ca sa fim sinceri, am avut o relatie de colaboare foarte buna cu Mcdonald's in ultimii 10 ani”, se arata intr-un comunicat oficial al companiei. Conform unor estimari, compania Disney a castigat anual aproximativ 100 de milioane de dolari ca rezultat a colaborarii cu McDonald's.

Lantul de restaurante nu doreste insa sa isi vada vanzarile afectate de aceasta incetare de colaborare. Potrivit unor surse, McDonald's a incheiat deja o intelegere cu rivalul Disney, DreamWorks Animation, aceasta urmand sa intre in vigoare dupa ce actualul parteneriat de marketing, reprezentat de meniurile Happy Meal, va ajunge la un final in aceasta vara.

McDonald's trebuie sa isi imbunatateasca imaginea sifonata dupa acuzele potrivit carora lantul de restaurante ar oferi produse cu un continut ridicat de grasimi, calorii si carbohidrati, ridicand astfel numarul persoanelor care sufera de obezitate in SUA. Cu toate acestea, anul trecut compania americana a inregistrat cele mai mari vanzari din istoria sa, acestea depasind pentru prima data pragul de 20 de miliarde de dolari. In ceea ce priveste planurile de viitor, McDonald's va realiza anul acesta investitii de 1,4 miliarde de euro in constructia a peste 800 de restaurante dar si in reamenajarea celor deja existente.