Magazinele Billa pe care Carrefour le va achizitiona au o suprafata totala de vanzare de 58.000 mp si au generat anul trecut vanzari de circa 300 de milioane de euro.

Vanzarile Carrefour au scazut in Italia in ultimii doi ani si in primul trimestru din 2014 pe fondul competitiei crescute. Achizitia celor 53 de magazine va intari pozitia francezilor pe piata de retail italiana, a spus Georges Plassat, CEO al Carrefour.

In Romania, Carrefour opereaza 150 de magazine sub patru formate: hipermarket-uri, supermarket-uri, magazine de proximitate si un magazin online, cu un profit net de 144,3 milioane lei (33 milioane euro), in crestere cu 38% comparativ cu 2012, la afaceri de 4,29 miliarde lei (970 milioane euro), in stagnare. In 2013, Carrefour a inaugurat 52 de magazine.

Anul trecut, retailerul Billa a deschis 10 magazine in orase precum Cernavoda, Constanta, Brasov, Bucuresti, Iasi, Pitesti, Rasnov si Timisoara si a inchis un supermarket in Carei (judetul Satu Mare). In prezent, reteaua numara 80 de supermarketuri. Afacerile au ramas pe profit anul trecut, de 2,17 milioane lei (493.000 euro), in scadere cu 40% fata de anul anterior, dar cifra de afaceri a urcat cu 7,3%, la 1,35 miliarde lei (307 milioane euro).

TOP: Retelele de retail din Romania cu cele mai mari profituri

TOP: Retelele de retail din Romania cu cele mai mari profituri

Sursa foto: Tranzactie retail, Shutterstock.com