Inca din 1981 circulau niste zvonuri care sustineaua ca logo-ul companiei ar fi fost un simbol al satanismului. Instanta a ajuns la concluzia ca reprezentantii Amway au reintrodus aceste zvonuri in 1995, sustinand ca o parte din profiturile P&G erau orientate catre culte satanice.

Amway, companie americana cu sediul in Michigan, care un sistem de vanzari directe este prezenta in peste 80 de tari din toata lumea.

"Este vorba de protejarea reputatiei", a declarat Jim Johnson, seful departamentului juridic al P&G. "Vom lua masurile legale corespunzatoare atunci cand imaginea companiei si a brandurilor noastre va fi patata in mod nedrept", a adaugat acesta.

Citeste si:

Fostii angajati Amway s-au declarat socati de decizia curtii. Acestia se asteptau la o cu totul alta hotarare decat cea luata, sustinand.ca P&G nu a dovedit in ce masura a fost afectata de zvonurile referitoare la satanism.

Amway a declarat ca a actionat foarte repede pentru a anihila orice zvon, iar acuzatiile asupra sa au fost retrase, cei patru reprezentanti fiind nevoiti sa raspunda singuri in fata legii.