Profitul Banque de France, banca centrala a Frantei, a crescut de peste doua ori in 2006 fata de anul anterior, pe seama majorarii semnificative a castigurilor din investitiile de pe piata americana, unde dobanzile au urcat, si a vanzarilor de aur.
Profitul Banque de France a urcat de la 522 milioane euro in 2005 la 1,246 miliarde euro in 2006, an in care a vandut 105 tone de aur pentru suma de 1,6 miliarde euro. Veniturile generate de vanzarile de aur au fost reinvestite in pietele valutare internationale, informeaza NewsIn, citand Reuters.

Banque de France trebuie sa respecte, in privinta vanzarilor de aur, acordul bancilor centrale (Central Banks' Gold Agreement), care a intrat in vigoare in septembrie 2004 si care limiteaza vanzarile de aur ale bancilor centrale la 2.500 tone de aur in perioada 2004 - 2009, fata de 2.000 de tone de aur care a reprezentat limita maxima din intervalul 1999-2004.

Reprezentantii bancii centrale a Frantei au spus ca intarirea euro fata de principalele valute a avut un efect "foarte moderat" asupra rezultatelor bancii din 2006.

Guvernatorul bancii centrale a Frantei, Christian Noyer, a declarat la o conferinta de presa ca institutia pe care o conduce a incheiat in 2006 planurile de restructurare. Noyer a spus ca, din moment ce nu mai exista niciun alt plan de restructurare, banca centrala a Frantei trebuie sa ramana flexibila si sa se adapteze la schimbari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri