Grupul Air France KLM, cel mai mare operator aerian european, a anuntat cresterea profitului operational cu aproximativ 33% pentru anul fiscal 2006/2007, pana la 1,24 miliarde de euro. Cresterea semnificativa se datoreaza atat numarului tot mai mare de pasageri, cat si costurilor mai reduse, relateaza Bloomberg.
In ultimul trimestru al anului fiscal 2006/2007, castigul net a crescut la 43 milioane de euro sau 15 centi pe actiune, comparativ cu sapte milioane de euro sau trei centi pe actiune, a precizat directorul financiar al grupului, Philippe Calavia. Potrivit Bloomeberg News, analistii estimau o pierdere de aproximativ 22 milioane euro. Vanzarile insa au crescut cu 3,7 procente pana la 5,39 miliarde de euro in aceasta perioada.

Directorul executiv Jean-Cyril Spinetta, care a condus preluarea in 2004 a companiei KLM de catre Air France, a declarat ca grupul ofera mai multe zboruri de legatura decat rivalii sai, utilizand mai ales aeroporturile Charles de Gaulle din Paris si Schiphol din Amsterdam. Compania a reusit sa salveze 525 milioane de euro in ultimii trei ani combinand eficient strategia cu tehnologia informatiei.

In 2007 profitul net Air-France KLM a crescut cu 80% la 891 mil. euro, profitul operational inregistrand o crestere cu 33%, de la 936 mil. euro la 1,24 mld. euro. In aceeasi perioada, vanzarile s-au ridicat cu 7,6 procente, pana la 23,07 mld. euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri