Cu exceptia acestor costuri, castigurile pe actiune au crescut cu 27%, in continuarea rezultatelor bune afisate de McDonald's in ultimele trimestre, obtinute ca urmare a produselor noi, a extinderii timpului de functionare si a altor initiative care au crescut vanzarile.

"McDonald's are avantaje semnificative din punctul de vedere al competitiei in industria fast-food", a spus un analist pentru restaurante de la Morningstar, John Owens, cu referire la puterea marcii companiei, la dimensiunile McDonald's si la amplasamentele convenabile.

Pierderile nete ale companiei s-au cifrat la 711,7 milioane dolari, respectiv 60 de centi/actiune, fata de profitul net de 834,1 milioane dolari, adica 67 centi/actiune, obtinut in trimestrul al doilea 2006.

Citeste si:

McDonald's a avut castiguri de 71 centi/actiune, cu excluderea costurilor din America Latina, in conformitate cu prognozele peste asteptari publicate saptamana trecuta si in crestere fata de castigul de 56 centi/actiune, afisat in trimestrul al doilea din 2006.

McDonald's a anuntat in aprilie vanzarea a aproximativ 1.600 de restaurante in America Latina si in Caraibe, astfel incat sa isi poata concentra resursele in pietele in care vede o mai mare oportunitate de crestere, cum ar fi China.

Veniturile totale ale lantului de restaurante au crescut cu 12%, pana la 6,01 miliarde dolari. Analistii se asteptau la venituri medii de 5,90 miliarde dolari, potrivit Reuters Estimates.