Profitul net al celui de-al doilea lant de restaurante fast-food din lume, dupa McDonald's, a crescut cu 23% in primul trimestru al anului fiscal, care s-a incheiat pe 30 septembrie, pana la 49 milioane dolari, echivalentul a 35 centi/actiune, fata de 40 milioane dolari, sau 30 centi/actiune, in aceeasi perioada a anului trecut.

Conform estimarilor Reuters, estimarile medii ale analistilor indicau un castig de 34 centi/actiune.

Veniturile totale din primul trimestru au crescut cu 10%, pana la 602 milioane dolari. Vanzarile din aceleasi magazine, o masura cheie a industriei, care urmareste vanzarile in restaurantele deschise de cel putin un an, au urcat cu 6,6% in Statele Unite si Canada si cu 5,9% la nivel mondial.

Marjele restaurantelor din Statele Unite si Canada, care masoara profitabilitatea vanzarilor individuale, s-au majorat cu 0,5%, din moment ce vanzarile din aceleasi magazine au crescut mai rapid decat costurile cu materia prima.

Citeste si:

Burger King a anuntat ca parteneriatul cu The Simpsons Movie a crescut vanzarile sanvisului Ultimate Double Whopper, in timp ce mentinerea preturilor promotionale pentru micul dejun BK Breakfast Value a urcat vanzarile dimineata, interval orar dominat pana acum de McDonald's.

De asemenea, compania a prelungit programul unor restaurante, pentru a mari vanzarile din timpul noptii.

In ultimul an, Burger King a deschis 146 restaurante, numarul acestora ajungand la 11.290 la 30 septembrie.