Burger King Holdings Inc a anuntat luni un profit trimestrial peste estimari, sustinut de vanzarile noilor sanvisuri cu pui din meniu si de lansarea produselor promotionale cu personaje din The Simpsons si Transformers, relateaza Reuters, citat de NewsIn.
Profitul net al celui de-al doilea lant de restaurante fast-food din lume, dupa McDonald's, a crescut cu 23% in primul trimestru al anului fiscal, care s-a incheiat pe 30 septembrie, pana la 49 milioane dolari, echivalentul a 35 centi/actiune, fata de 40 milioane dolari, sau 30 centi/actiune, in aceeasi perioada a anului trecut.

Conform estimarilor Reuters, estimarile medii ale analistilor indicau un castig de 34 centi/actiune.

Veniturile totale din primul trimestru au crescut cu 10%, pana la 602 milioane dolari. Vanzarile din aceleasi magazine, o masura cheie a industriei, care urmareste vanzarile in restaurantele deschise de cel putin un an, au urcat cu 6,6% in Statele Unite si Canada si cu 5,9% la nivel mondial.

Marjele restaurantelor din Statele Unite si Canada, care masoara profitabilitatea vanzarilor individuale, s-au majorat cu 0,5%, din moment ce vanzarile din aceleasi magazine au crescut mai rapid decat costurile cu materia prima.

Burger King a anuntat ca parteneriatul cu The Simpsons Movie a crescut vanzarile sanvisului Ultimate Double Whopper, in timp ce mentinerea preturilor promotionale pentru micul dejun BK Breakfast Value a urcat vanzarile dimineata, interval orar dominat pana acum de McDonald's.

De asemenea, compania a prelungit programul unor restaurante, pentru a mari vanzarile din timpul noptii.

In ultimul an, Burger King a deschis 146 restaurante, numarul acestora ajungand la 11.290 la 30 septembrie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri