MasterCard Europe lanseaza primul card european cu dubla marca (co-branded) sub sigla MasterCard PayPass pentru plati care au o valoare mai mica de 25 de euro, in parteneriat cu Banque Accord, institutia bancara a lantului francez de hipermarketuri Auchan.
Proiectul va fi derulat pe o perioada de sase luni in nordul Frantei, care va include magazine de haine, un lant de restaurante, urmand ca programul la nivel national sa demareze in 2009.

Prin intermediul MasterCard PayPass consumatorii pot face tranzactii cu o valoare mai mica de 25 de euro la toti comerciantii care participa la acest program. Tehnologia PayPass a fost conceputa special pentru platile de valoare mica, urmand ca pentru cumparaturile cu o valoare mai mare sa poata cere in continuare introducerea codului PIN.

"Timpul petrecut la casa va fi redus in medie cu 40%, ceea ce va face ca hipermarket-urile, retailerii specializati si furnizorii sa-si sporeasca vanzarile", a declarat directorul adjunct al Banque Accord, Damien Guermonprez.

Primul ceas din Europa, echipat cu tehnologia PayPass, in parteneriat cu Garanti Bank din Turcia a fost lansat in mai 2007. Consumatorii trec ceasurile lor prin fata unui terminal PayPass pentru a realiza tranzactii asemanatoare celor cu carduri de credit, la peste 600 de comercianti din Turcia.

MasterCard a inceput sa introduca platile care nu mai necesita introducerea cardului intr-un aparat obisnuit pentru plata cu cardul la comercianti (contactless) in Europa in 2006, cand impreuna cu grupul Royal Bank of Scotland a implementat in Marea Britanie primul proiect pilot bazat pe tehnologia "contactless" MasterCard PayPass.

In primul trimestru al acestui an, pe piata existau peste 14 milioane de carduri si dispozitive MasterCard PayPass, acceptate la peste 51.000 de unitati comerciale din intreaga lume.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri