Reteaua de distributie a materialelor de constructii si amenajari interioare Praktiker va continua expaniunea in Centrul si Estul Europei atat in tarile in care este deja prezent precum Ungaria, Romania sau Bulgaria, dar si prin patrunderea pe noi piete ca Ucraina si Albania, potrivit portfolio.hu, citat de NewsIn.
Praktiker va inaugura saptamana viitoare primul sau magazin de tipul "do-it-yourself" (DIY) din Ucraina care va avea o suprafata de vanzare de 8.400 metri patrati. Hipermarketul va fi al 85-lea magazin la nivel mondial al retelei Praktiker, Ucraina fiind a opta si pana acum cea mai mare tara europeana in care este prezent retailerul german.

Anul viitor Praktiker planuieste deschiderea altor magazine in Ucraina, inclusiv in orasele Kiev si Lvov. Cu toate ca industria constructiilor si renovarilor rezidentiale a inregistrat o crestere spectaculoasa nici un alt retailer international de tipul DIY nu a mai patruns pe aceasta piata.

In Ungaria Praktiker detine 17 magazine in prezent si intentioneaza sa mai deschida doua sau trei unitati. In ciuda masurilor de austeritate impuse de guvernul maghiar care au micsorat puterea de cumparare a consumatorilor din aceasta tara Praktiker se asteapta in continuare sa-si atinga obiectivele financiare propuse pentru anul acesta. Compania intentioneaza sa combata aceste masuri prin introducerea de noi servicii, stabilirea unor preturi mai mici si reorganizarea liniei de produse.

De asemenea, Praktiker vrea sa mai deschida pana la finele anului inca trei magazine in Romania, Grecia si Bulgaria. Anul acesta, exapaniunea Praktiker a atins un nou record prin deschiderea a 15 magazine noi in urma unor investitii de circa 100 milioane de euro. In cativa ani grupul german are in plan deschiderea a cel putin 20 de unitati noi in Europa.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri