Retailerul german Kaufland, prezent in Romania printr-o retea de 31 magazine, va continua si anul acesta dezvoltarea companiei in regiune, inclusiv in Bulgaria unde vrea sa mai deschida cinci hipermarketuri, investitia medie pentru o unitate fiind de cinci-sase milioane euro, potrivit Dnevnik.
Kaufland a inceput deja constructia unui hipermarket intr-un oras din sudul Bulgariei care va fi inaugurat la inceputul lunii iulie si va avea o suprafata construita de 5.160 metri patrati. In Bulgaria, Kaufland opereaza o retea de 14 magazine, de peste doua ori mai mica decat cea din Romania.

Compania vrea sa mai deschida anul acesta cate un hipermarket in Dobrich si Blagoevgrad si altele doua in Sofia. De asemenea, retailerul a achizitionat deja un teren pentru construirea celui de-al doilea magazin din Plovdiv, dar acesta nu va fi inaugurat inainte de 2009. Fiecare magazin va costa intre cinci si sase milioane euro. Kaufland intentioneaza sa deschida cate un hipermarket in fiecare oras din Bulgaria cu o populatie de circa 100.000 locuitori.

In Romania, Kaufland a deschis primul hipermarket la Bucuresti, in zona Bucur Obor, in octombrie 2005, iar pana in prezent a investit peste 350 milioane euro in dezvoltarea si extinderea retelei de magazine in tara. Divizia Kaufland face parte din concernul Lidl & Schwarz Co&KG. Grupul Schwarz a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de peste 44 miliarde euro si are peste 200.000 angajati in intreaga Europa. Pe plan international, retailerul german detine peste 800 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia, Romania si Bulgaria.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri