Electrolux a raportat, miercuri, o crestere a castigurilor in trimestrul al patrulea din 2007 peste asteptarile pietei, estimand ca profitul operational din 2008 va fi in ton cu cel de anul trecut, informeaza Reuters, citat de NewsIn.
Profitul inainte de dobanzi si taxe (EBIT) raportat de Electrolux, numarul doi mondial in sectorul de electrocasnice, a crescut usor, la 2,01 miliarde de coroane suedeze, fata de doua miliarde coroane suedeze acum un an, comparat cu estimarile al zece analisti chestionati de Reuters, de 1,74 miliarde coroane suedeze.

Firma, ce include marci precum AEG, Zanussi si Frigidaire, precum si marca cu propriul nume, a precizat ca incertitudinile privind economia globala au facut dificile estimarile pentru 2008.

Firma a anuntat ca se asteapta ca lansarea in 2008 a Electrolux ca marca importanta in America de Nord sa aiba un impact negativ asupra rezultatelor pe tot anul din cauza costurilor initiale de piata.

"Mai mult, operatiunile din Europa vor fi afectate in mod negativ de costurile ridicate legate de lansarea produselor, precum si de programul de reducere a costurilor", anunta Electrolux.

Vanzarile trimestriale ale Electrolux au scazut usor la 27,64 miliarde coroane, de la 27,89 miliarde coroane acum un an, fata de 27,83 miliarde coroane estimate de analisti.

Firma a propus dividende in valoare de 4,25 coroane pe actiune in 2007, fata de 4 coroane pe actiune in 2006, comparat cu estimarile analistilor de 4,17 coroane.

Firma Whirlpool, numarul unu mondial in industria de electrocasnice si rivalul direct al Electrolux, a anuntat rezultate neasteptat de bune, pe fondul celui mai puternic declin al cererii in industria de electrocasnice.

Whirlpool estimeaza o cerere slaba in SUA si Europa, si vanzari robuste pe pietele emergente.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri