Retailerul austriac de bricolaj BauMax a inaugurat luni primul sau magazin de pe piata din Bulgaria in localitatea Plovdiv, dupa o investitie de 10 milioane de euro, informeaza NewsIn.
Potrivit reprezentantilor companiei, acest centru comercial de tip depozit de materiale de constructie va fi urmat de o noua inaugurare, un al doilea outlet al BauMax urmand a fi deschis peste o saptamana in localitatea bulgara Stara Zagora, investitia fiind similara cu cea din Plovdiv.

Centru comercial din Plovdiv va dispune si de un drive in si de o suprafata de vanzare de circa 12.500 mp. Printre produsele expuse se numara articole sanitare, unelte, scule, amenajarea gradinii si flori, dar si solutii pentru constructii, amenajari interioare si exterioare.

BauMax a intrat pe piata din Romania inca din luna octombrie 2006, odata cu deschiderea magazinului din Brasov. Extinderea a continuat apoi cu magazinele din Sibiu, Cluj Napoca si Targu Mures, investitia alocata pentru fiecare magazin in parte, fiind de aproximativ 10 milioane de euro.

In urmatorii ani este planificata inaugurarea a cinci magazine pe an. BauMax si-a propus sa devina liderul pietei de profil din Romania cu ajutorul unei retele de filiale extinse in teritoriu.

Compania BauMax este prezenta in sapte tari din Europa, avand 126 de magazine. Potrivit presedintelui BauMax Romania, Joerg Bierlein, in urmatorii cinci ani, ca urmare a expansiunii preconizate, BauMax tinteste atingerea unei cifre de afaceri de doua miliarde euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri