Lantul american Costa Coffee, care a patruns pe piata romaneasca de profil in noiembrie 2006, a anuntat ca va continua expansiunea retelei de cafenele in regiune, intentionand sa deschida doua unitati noi in capitala Bulgariei, potrivit publicatiei Dnevnik.
Compania opereaza deja doua cafenele Costa Coffee in Sofia si va incepe in curand lucrarile de amenajare a noilor unitati, urmand ca in viitor sa continue extinderea in capitala Bulgariei.

"Planurile noastre mai includ deschiderea altor trei cafenele in Sofia, de aceasta data in locatii periferice, insa aceste proiecte sunt inca intr-un stadiu incipient", a declarat Gergana Solachka, reprezentantul Coffee Life Limited, compania care detine franciza lantului american pentru Bulgaria.

Coffee Life vrea sa deschida 50 de cafenele in Bulgaria pana la finele lui 2011, motiv pentru care a inchiriat deja spatii in centrele comerciale aflate in curs de dezvoltare din Plovdiv si Stara Zagora.

Prima cafenea Costa Coffee din Romania a fost deschisa in Bucuresti in noiembrie 2006, in Piata Romana si promoveaza atat conceptul take-away (pentru acasa), cat si pe cel de cafenea clasica. Cafeneaua ofera, in afara de preparatele pe baza de cafea, sandvisuri si prajituri, precum si bauturi racoritoare. Romania este a treia tara din Estul Europei, alaturi de Polonia si Bulgaria, in care este prezent brandul Costa Coffee.

In prezent, in Romania, principalii jucatori care activeaza pe piata cafenelelor sunt Starbucks, Turabo Cafe, Centro, Costa Coffee si altii. De asemenea, anul trecut, cel putin cinci lanturi de cafenele din Israel, Spania, SUA, Malta, precum si cafenele brandului McDonald's si-au anuntat intentia de a-si extinde afacerile in Romania unde piata de profil este inca insuficient dezvoltata.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri