"Noi ne-am declarat, in principiu, pregatiti sa le facem, insa, nu am fixat suma. Trebuie ca acest sprijin sa fie compatibil cu regulile Organizatiei Mondiale a Comertului (OMC) si cu cele ale Uniunii Europene", a spus Hintze, in cadrul unei conferinte de presa a celor patru ministri ai transporturilor din Franta, Germania, Spania si Marea Britanie, la salonul aeronautic de la Berlin.

Presedintele Airbus, Thomas Enders, care a fost prezent la discutii, a confirmat ca nu au fost purtate discutii concrete asupra investitiilor. "Am avut o discutie de principiu", a spus el.

Primul exemplar al avionului A 350 va intra in functiune din 2013, in timp ce avionul similar al principalului concurent, Boeing 787, va fi livrat incepand din 2009.

Citeste si:

Boeing a prezentat o plangere la OMC in octombrie 2004 impotriva ajutorului pentru lansarea aparatelor, acordat de mai multe state europene companiei Airbus. Uniunea Europeana a replicat imediat, depunand o plangere impotriva Statelor Unite, acuzate ca au subventionat Boeing prin intermediul unor contracte de armament.

Dosarul este unul dintre cele mai importante care au fost inaintate vreodata la OMC.