Levi Strauss a inregistrat in al doilea trimestru un profit net de 1 milion dolari, comparativ cu 46 milioane dolari in aceeasi perioada a anului trecut. Rezultatele au pus capat brusc unei perioade de doi ani de profituri semnificative pentru companie, care si-ar revenit dupa ani de vanzari scazute.

Levi Strauss a mentionat ca, in majoritatea pietelor mondiale, inclusiv in Statele Unite, s-au inregistrat cheltuieli de consum reduse si a precizat ca restul anului va reprezenta o provocare.

"Nu suntem ajutati de climatul economic existent pe pietele unde suntem prezenti", a declarat directorul executiv John Anderson.

Citeste si:

Multi dintre factorii care au afectat nivelul cheltuielilor de consum din Statele Unite, printre care scumpirea petrolului si a alimentelor, se intalnesc acum si in unele dintre pietele din Europa si din Asia, a mai spus Anderson.

Extinderea retelei de vanzare a diminuat, de asemenea, profitul, a mai anuntat compania. Levi Strauss detine si opereaza 48 magazine in Statele Unite si urmareste sa deschida noi puncte de vanzare.
V
eniturile au scazut cu 8%, de la 1,02 miliarde dolari, in cel de-al doilea trimestru din 2007, la 936 milioane dolari, anul acesta. Mediul economic slab a afectat rezultatele din regiunea americana, unde vanzarile au scazut cu 19%, a anuntat compania.