Commerzbank a afisat o crestere de 6,4% a profitului net in al doilea trimestru, peste asteptari, sustinut de veniturile din taxe, insa banca a inregistrat noi deprecieri ale activelor si a avertizat din nou ca profitul anual ar putea scadera in 2008.
Cel de-al doilea creditor listat din Germania a inregistrat un profit net de 817 milioane euro (1,3 miliarde dolari), cu mult peste estimarea medie a analistilor, de 311 milioane euro, din cadrul unui sondaj Reuters, citat de NewsIn.

"Previziunile facute in luna mai raman neschimbate. Din cauza persistentei volatilitatii din piete, repetam ca, excluzand castigurile din taxe, va fi foarte dificil ca in 2008 sa atingem rezultatele bune din anul precedent", a declarat directorul financiar, Eric Strutz.

Strutz a adaugat ca obiectivul ramane obtinerea unei rentabilitati a capitalului (ROE) de 15% dupa perceperea taxelor.

Profitul operational al Commerzbank a crescut cu 11,3%, la 484 milioane euro. Eliminand elementele exceptionale, profitul net a avansat la 908 milioane euro.

Sectorul comercial imobiliar a inregistrat costuri pentru depreciere de 119 milioane euro in cadrul portofoliului de valori mobiliare garantate prin ipoteci si o pierdere unica din credite de 250 milioane euro.

Commerzbank este favorita pentru o fuziune cu Dresdner Bank, parte a grupului Allianz, ce ar duce la formarea unei noi mari banci la nivel national in Germania, alaturi de cel mai mare creditor, Deutsche Bank.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri