Profitul net a scazut cu 3,6%, in al treilea trimestru, ce s-a incheiat pe 31 martie, la 2,61 miliarde dolari, comparativ cu un profit net de 2,71 miliarde dolari in aceeasi perioada a anului trecut, relateaza Bloomberg, potrivit NewsIn.

Vanzarile au scazut cu 8%, la 18,4 miliarde dolari, a anuntat compania intr-un comunicat distribuit de PR Newswire. Recesiunea mondiala a determinat consumatorii sa cumpere produse mai putin costisitoare, precum detergentul Gain in loc de Tide si samponul mai ieftin Herbal Essences in loc de Pantene.

Produsul intern brut (PIB) al Statelor Unite a scazut cu 6,1% in primul trimestru, marcand cea mai slaba evolutie din ultimii 50 de ani, arata datele oficiale.

Analistii estimau, in medie, intr-un sondaj Bloomberg, ca P&G va avea castiguri de 81 centi/actiune si vanzari de 18,9 miliarde dolari.