Carrefour SA, cel mai mare grup de retail din Europa, a incheiat primul semestru al anului 2009 pe pierdere, dupa reducerea valorii activelor din Italia si scaderea preturilor in Franta, pentru a nu pierde clientii.
Grupul francez, cu sediul la Paris, a raportat o pierdere de 58,1 milioane euro (83,4 milioane dolari) in primele sase luni ale anului, performanta foarte slaba comparativ cu perioada similara din 2008, cand Carrefour a obtinut un profit de 747 milioane euro, a anuntat compania intr-un comunicat, citat de NewsIn.

Rezultatul a fost aproape de estimarile analistilor, care mizau pe o pierdere de 58,7 milioane euro.

Carrefour a confirmat tinta anuala, privind obtinerea unui profit operational intre 2,7 - 2,8 milioane euro in cazul mentinerii tendintelor de piata.

Retailerul intentioneaza sa cheltuiasca aproximativ 600 milioane euro pe reduceri si marketing, pentru a imbunatati vanzarile in Franta, ce contabilizeaza aproape jumatate din vanzari.

In iulie si august "nu s-au observat semne de deteriorare a pietei", a declarat directorul financiar al companiei Pierre Bouchut, cu ocazia unei conferinte de presa.

Profitul operational a scazut cu 28%, la un miliard euro, confirmand estimarile companiei, publicate la 1 iulie.

Titlurile Carrefour s-au ieftinit cu 91 centi, sau 2,8%, la 31,66 euro pe actiune in cursul sedintei bursiere de joi, insa de la inceputul anului actiune companiei franceze s-au apreciat cu 15%, dupa scaderea de 48% inregistrata in 2008.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri