Cadbury, cel de-al doilea producator mondial de dulciuri, a anuntat o crestere a cifrei de afaceri cu 7% in al treilea trimestru, peste estimarile analistilor, si si-a majorat tintele de afaceri pentru ultimele trei luni ale anului.
Rezultatele peste estimari exercita presiuni asupra grupului Kraft, interesat de preluarea Cadbury, de a-si majora oferta.

Grupul britanic si-a revizuit in urcare estimarile legate de cresterea afacerilor in trimestrul in curs, de la 4% la 5%. Cadbury mai prevede pentru acest trimestru o majorare a marjei operationale la 135 puncte, fata de cresterea pe care miza anterior, de 80-100 puncte.

Cadbury a refuzat o oferta de preluare in valoare de 10,2 miliarde lire (11,2 miliarde euro), inaintata de Kraft la inceputul lunii septembrie, ce ar fi permis formarea unui gigant alimentar in Europa, iar autoritatea de reglementare din Marea Britanie a fixat data limita a unei oferte publice de preluare pe 9 noiembrie.

"Dinamica activitatii noastre este foarte buna, iar strategia axata pe produsele de cofetarie continua sa aiba rezultate peste asteptari", a declarat directorul general al Cadbury, Todd Stitzer, citat de NewsIn.

Oferta Kraft este de 745 pence/actiune, evaluand Cadbury la 10,2 miliarde lire.

Kraft trebuie sa astepte publicarea propriilor rezultate din al treilea trimestru, pe 3 noiembrie, inainte de a-si revizui oferta. Acestia estimeaza ca o oferta publica de peste 850 pence/actiune, din care jumatate in numerar, va determina consiliul Cadbury sa accepte preluarea, evitand astfel o preluare ostila.

Presedintele Cadbury: Sa fim absorbiti de catre Kraft, o oferta lipsita de farmec


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri