MasterCard, a doua retea mondiala de carduri de credit, a afisat un profit sub asteptari pentru al patrulea trimestru al anului trecut, in contextul cresterii cheltuielor de marketing, relateaza Bloomberg.
Profitul net a crescut in perioada analizata cu 23%, la 294 milioane dolari, sau 2,24 dolari/actiune, de la 239,4 milioane dolari, sau 1,84 dolari/actiune, in aceeasi perioada a anului precedent, a anuntat compania. Analistii estimau, in medie, un profit de 2,48 dolari/actiune. Rezultatele au inclus un cost exceptional de 19 centi/actiune, potrivit NewsIn.

Retelele de carduri MasterCard si Visa au fost scutite, in mare parte, de impactul recesiunii, pentru ca nu acorda credite, ceea ce le-a ferit de pierderi.

"Am ramas axati pe nevoile clientilor si am continuat sa crestem, intr-un mediu economic dificil", a declarat directorul executiv al MarterCard, Robert Selander. El a decis majorarea costurilor de marketing si publicitate cu 25% in al patrulea trimestru, la 285,2 milioane dolari.

Visa, cea mai mare retea de carduri de credit din lume, a anuntat ca si-a sporit profitul net cu o treime in primul trimestru din anul financiar 2009-2010, la 763 milioane dolari sau 1,02 dolari/actiune, peste estimarile analistilor.

MasterCard si Visa au beneficiat de tendinta clientilor de a trece de la plata in numerar la plata prin card. Platile prin card erau estimate sa depaseasca pentru prima oara platile prin numerar si prin cec in 2009, potrivit Nilson Report.

Citeste si articolul MasterCard: Piata cardurilor din Romania va creste foarte repede spre nivelul tarilor dezvoltate

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri