Profitul net a crescut in trimestrul al doilea, ce s-a incheiat la 28 martie, la 217,3 milioane dolari, sau 28 centi/actiune, de la 25 milioane dolari, sau 3 centi/actiune, in aceeasi perioada a anului trecut, potrivit NewsIn.

Excluzand costurile de restructurare, Starbucks a inregistrat un profit de 29 centi/actiune, in timp ce analistii prevedeau un profit de 25 centi/actiune.

Cifra de afaceri a avansat cu aproape 9%, la 2,53 miliarde dolari. Vanzarile din magazinele deschise de cel putin 13 luni au crescut cu 7%, sustinute de cresterea vizitelor cu 3% si de majorarea cu 5% a cheltuielilor/vizita.

Grupul american, care si-a redus costurile prin inchiderea a peste 900 de puncte de vanzare, si-a majorat perspectivele pentru 2010, extimand un profit de 1,19-1,22 dolari/actiune.

Cititi mai multe despre istoria Starbucks in Romania.