Potrivit Directiei Generale Anticoruptie, in subordinea careia se afla linia de telefon anticoruptie, autoritatea a primit pe parcursul ultimului an nenumarate apeluri in care interlocutorii solicitau anumite servicii sau cereau anumite sfaturi pentru problemele pe care le aveau. Asa se face ca din totalul de peste 4.600 de apeluri primite privind fapte de coruptie au existat si apeluri care nu faceau obiectul unui caz real. Astfel, operatorii DGA au primit telefoane in care inregistrau solicitari de tipul: „Imi dai zece mii?”sau „Cate cartiere are un sector” sau, intr-un anumit caz au primit o solicitare legate de faptul ca "Ma doare coloana din cauza unuia cu capacitati paranormale de dezintegrare, care are un laser cu care ingalbeneste frunzele"., iar lista poate continua.

Desi linia TelVerde este destinata strict semnalarii faptelor de coruptie, insa operatorii continua sa primeasca astfel de apeluri.

La Linia TelVerde a Directiei Generale Anticoruptie au fost primite, in prima jumatate a anului, 4.603 apeluri, infractiunea de coruptie sesizata cel mai frecvent fiind cea de luare de mita, arata DGA, conform Mediafax. Potrivit reprezentantilor DGA, numarul apelurilor la Linia TelVerde anticoruptie a scazut fata de aceeasi perioada a anului 2013, cand au fost inregistrate mai mult cu 65 de reclamatii. "In municipiul Bucuresti au fost sesizate cele mai multe fapte de coruptie, astfel: in primele sase luni ale anului 2013 au fost sesizate 27 fapte de coruptie, fata de 20 fapte de coruptie inregistrate in aceeasi perioada de referinta din anul 2014", potrivit sursei citate.

In urma sesizarilor la Linia TelVerde anticoruptie au fost intocmite 17 dosare penale, fiind realizate cinci actiuni de prindere in flagrant. Numarul acestora este mai mic fata de cel inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut, cand au fost intocmite 32 de dosare penale, arata DGA