“Avand in vedere dificultatile financiare cu care ne confruntam, puterea de cumparare slabita a romanilor si interesul scazut pentru un astfel de brand, inaugurarea magazinului este oarecum surprinzatoare”, este de parere Oliver Petcu, managing partner al CPP Management Consultants, companie de consultanta specializata in industria luxului.
De asemenea el spune ca inagurarea monobrandului este cu atat mai neasteptata cu cat, in toate tarile din Europa Centrala si de Est, cu exceptia Rusiei si a Ucrainei, brandul Moschino a ales sa fie prezent pe piata prin intermediul magazinelor multibrand.
“Alegerea unui brand precum Moschino ar putea fi argumentata prin faptul ca investitia este mult mai mica decat in cazul unor nume precum Gucci sau Armani”, completeaza Oliver Petcu.
Tot in aceasta toamna, brand-ul italian de lux Gucci va deschide primul magazin monobrand din Bucuresti. Magazinul va fi situat pe Calea Victoriei, principala artera comerciala pentru brand-urile de lux, la parterul hotelului Athenee Palace Hilton, si va fi deschis in regim de franciza de catre un retailer local.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: