Brand-ul italian de lux Moschino si-a deschis primul magazin monobrand din Bucuresti, in sistem de franciza, potrivit CPP.
Magazinul este amplasat in zona Piata Dorobantilor si are o suprafata de 180 metri patrati, iar franciza este detinuta de catre Carmen Seitan, cea care detine si franciza Canali in Romania.

Avand in vedere dificultatile financiare cu care ne confruntam, puterea de cumparare slabita a romanilor si interesul scazut pentru un astfel de brand, inaugurarea magazinului este oarecum surprinzatoare”, este de parere Oliver Petcu, managing partner al CPP Management Consultants, companie de consultanta specializata in industria luxului.

De asemenea el spune ca inagurarea monobrandului este cu atat mai neasteptata cu cat, in toate tarile din Europa Centrala si de Est, cu exceptia Rusiei si a Ucrainei, brandul Moschino a ales sa fie prezent pe piata prin intermediul magazinelor multibrand.

“Alegerea unui brand precum Moschino ar putea fi argumentata prin faptul ca investitia este mult mai mica decat in cazul unor nume precum Gucci sau Armani”, completeaza Oliver Petcu.

Tot in aceasta toamna, brand-ul italian de lux Gucci va deschide primul magazin monobrand din Bucuresti. Magazinul va fi situat pe Calea Victoriei, principala artera comerciala pentru brand-urile de lux, la parterul hotelului Athenee Palace Hilton, si va fi deschis in regim de franciza de catre un retailer local.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri