Reprezentantii cluburilor de fotbal din Liga 1 au marit cu un milion de euro pretul pentru cele sase pachete de meciuri nevandute in urma cu doua saptamani, cand s-au licitat drepturile de televizare pentru meciurile din sezoanele 2011-2014 din campionatul intern de fotbal .
Astfel, conducerea Ligii isi doreste sa obtina minim 76 de milioane de euro, fara TVA, pentru cele sase pachete, mai mult cu un milion de euro fata de suma preturilor de la care a pornit licitatia pentru pachetele nevandute la inceputul lui aprilie.

Daca LPF isi dorea initial sa vanda separat cele noua pachete, pe cele sase ramase vrea sa la vanda unui singur operator de telecomunicatii ori unei singure televiziuni, scrie Gazeta Sporturilor.

"Nu mai licitam separat cele sase pachete, nici macar pachetul noua, pe care ar fi vrut sa-l ia TVR. Asadar, facem un singur pachet, cu toate optiunile ramase, si-l dam unei singure televiziuni. Suma minima pe care o acceptam este 100 de milioane de euro pe trei ani!", a afirmat Marian Iancu, patronul echipei de fotbal Politehnica Timisoara, pentru cotidianul de sport.

Propunerea sefilor de cluburi trebuie insa sa fie aprobata de Adunarea Generala a LPF.

La licitatia organizata la inceputul lui aprilie, primul pachet de difuzare a meciurilor din Liga 1 pentru sezoanele 2011-2014 a fost cumparat cu 13,2 milioane de euro (fara TVA) de catre RCS&RDS, cel mai mare operator de televiziune pe piata locala. Romtelecom, a cumparat pachetul al doilea cu 12,9 milioane de euro (fara TVA), iar pachetul numarul 8 a fost cumparat de catre Antena TV Group (Antena 1, GSP TV Antena 2, Antena 3, Euforia TV) cu 10,5 milioane de euro.

Citeste si: De ce nu au fost cumparate toate drepturile TV din Liga 1? Cum s-a ajuns aici

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri