Astfel, conducerea Ligii isi doreste sa obtina minim 76 de milioane de euro, fara TVA, pentru cele sase pachete, mai mult cu un milion de euro fata de suma preturilor de la care a pornit licitatia pentru pachetele nevandute la inceputul lui aprilie.

Daca LPF isi dorea initial sa vanda separat cele noua pachete, pe cele sase ramase vrea sa la vanda unui singur operator de telecomunicatii ori unei singure televiziuni, scrie Gazeta Sporturilor.

"Nu mai licitam separat cele sase pachete, nici macar pachetul noua, pe care ar fi vrut sa-l ia TVR. Asadar, facem un singur pachet, cu toate optiunile ramase, si-l dam unei singure televiziuni. Suma minima pe care o acceptam este 100 de milioane de euro pe trei ani!", a afirmat Marian Iancu, patronul echipei de fotbal Politehnica Timisoara, pentru cotidianul de sport.

Citeste si:

Propunerea sefilor de cluburi trebuie insa sa fie aprobata de Adunarea Generala a LPF.

La licitatia organizata la inceputul lui aprilie, primul pachet de difuzare a meciurilor din Liga 1 pentru sezoanele 2011-2014 a fost cumparat cu 13,2 milioane de euro (fara TVA) de catre RCS&RDS, cel mai mare operator de televiziune pe piata locala. Romtelecom, a cumparat pachetul al doilea cu 12,9 milioane de euro (fara TVA), iar pachetul numarul 8 a fost cumparat de catre Antena TV Group (Antena 1, GSP TV Antena 2, Antena 3, Euforia TV) cu 10,5 milioane de euro.

Citeste si: De ce nu au fost cumparate toate drepturile TV din Liga 1? Cum s-a ajuns aici

De ce nu au fost cumparate toate drepturile TV din Liga 1? Cum s-a ajuns aici

De ce nu au fost cumparate toate drepturile TV din Liga 1? Cum s-a...