Conducerea Adevarul Holding a incetat colaborarea cu platforma de jurnalism online TOTB, dupa ce redactia a publicat o serie de articole despre Coca-Cola, potrivit TOTB.ro.

Adevarul rupe parteneriatul cu Think Outside the Box din cauza unor articole despre Coca-Cola

Adevarul rupe parteneriatul cu Think Outside the Box din cauza unor...

In replica, Adevarul Holding a explicat motivele intreruperii relatiei cu platforma TOTB prin “disfunctii grave in colaborarea editoriala comuna si de promovare reciproca”.

In comunicatul ActiveWatch se mai arata ca directorul agentiei de publicitate McCann-Erickson, Mihai Trandafir, a exercitat presiuni economice asupra Adevarul Holding din cauza continutului editorial pe care acesta il gazduia.

“Este peste puterea noastra de intelegere si complet inacceptabil ca o companie media, cu care pregateam un proiect special pentru o zi speciala, sa ne atace clientul intr-o asemenea maniera. Asteptam pozitia voastra oficiala si ne vom asigura ca toti clientii vor afla despre aceasta chestiune. Dupa cum iti imaginezi, nu vom plati niciuna dintre comenzile Coca-Cola”, a spus Mihai Trandafir, intr-un e-mail publicat de Adevarul.

Citeste si:

In ceea ce priveste grupul Intact, jurnalistul Stelian Negrea - care, pana la recenta demisie, a condus un departament de investigatii din cadrul Intact - a semnalat public faptul ca institutia de presa patronata de familia lui Dan Voiculescu practica comportamente care incalca grav deontologia jurnalistica, promovand santajul si hartuirea adversarilor politici ai patronilor.

“Atitudinea McCann-Erickson este ingrijoratoare si incalca dreptul la liber acces la informatii de interes public. Atitudinea Adevarul Holding ridica mari semne de intrebare cu privire la valorile reale iar nu doar declarate ale grupului de presa. Dan Voiculescu si familia sa au dovedit inca o data ca mogulizarea este o amenintare la adresa libertatii presei”, se mai arata in comunicat.

In plus, potrivit TOTB.ro, in aceeasi zi in care Adevarul a sistat colaborarea, Discovery Romania a solicitat redactiei ca sigla postului sa fie scoasa de pe site-ul platformei de jurnalism.