McCann Erickson a castigat doua Grand Prix-uri la categoriile “promo & activation” si “direct” pentru campania “Noul Rom”, in care ambalajul batonului de ciocolata Rom a fost inlocuit cu steagul american pentru a trezi nationalismul consumatorilor romani.

Ciocolata Rom isi pune pe ambalaj steagul american ca sa porneasca o dezbatere despre valorile romanesti

Ciocolata Rom isi pune pe ambalaj steagul american ca sa porneasca...

Sunt primele Grand Prix-uri din istoria publicitatii romanesti, luate la cel mai important festival de profil din lume. De asemenea, McCann Erickson a mai castigat in seara aceasta doua premii Gold la sectiunile "promo & activation" si "direct" si doua Bronze pentru PR.

La miezul noptii, Bogdan Enoiu era proaspat sosit in Cannes, direct la petrecerea de sarbatorire a premiilor, impreuna cu reprezentantii celorlalte agentii romanesti care venisera pe Riviera Franceza.

Citeste si:

“Am pierdut avionul spre Cannes. Lufthansa n-a vrut sa inteleaga ca am premii de ridicat. Cineva de la noi de la media a ridicat premiile”, a mai spus Enoiu.

“Am luat nu numai doua Grand Prix-uri, ci si doua aururi si doua bronzuri. Mai asteptam si alte premii, Titanium (trofeul pentru campanii integrate – n.r.)”, a adaugat el. “Am batut toate recordurile si am pus Romania pe harta la Cannes, nu numai cu filmul ci si cu publicitatea”.