Claudiu Vrinceanu21 Iunie 2011 in Media & Pub

Romania este marele castigator la Cannes pentru campania ROM cu steag american


Romania este marele castigator la Cannes pentru campania ROM cu steag american
Romania este marele castigator al Cannes Lions 2011, cel mai important festival de publicitate din lume.

Agentia McCann Erickson pleaca acasa cu doua Grand Prix-uri pentru campania de comunicare prin care batonul de ciocolata Rom si-a pus pe ambalaj steagul american, scrie AdAge.com.

Este pentru prima data cand o agentie din Romania castiga astfel de premii la Cannes Lions. Cele doua Grand Prix-uri au fost castigate la sectiunile “promo & activation” si “direct”.

Potrivit lui Terry Savage, presedintele festivalului, cand Romania a castigat la Cannes primul Leu de bronz, presedintele tarii, Traian Basescu, a insistat sa viziteze agentia castigatoare. Astfel, jurnalistii revistei Campaign se intreaba ce se va intampla acum, cand McCann Erickson a castigat nu unul, ci doua trofee Grand Prix Lions, ambele pentru campania Rom.

Alexander Schill, director executiv al grupului Serviceplan si presedintele juriului Cannes Lions, a explicat cum campania American Rom este cel mai bun exemplu de marketing direct. “Rom este un exemplu de lucrare care te captiveaza. Am cautat o campanie care ajunge direct in inima consumatorului, iar American Rom a reusit acest lucru”.

Campania a fost o cascadorie de PR, menita sa trezeasca “patriotismul reactiv” al romanilor, spunea pentru wall-street.ro Adrian Botan, Creative Partner al McCann Erickson.

Explicatia campaniei Rom: Voiam sa cream un soc care sa trezeasca patriotismul romanilor

Explicatia campaniei Rom: Voiam sa cream un soc care sa trezeasca...

Ideea schimbarii ambalajului a aparut in urma unui studiu prin care McCann Erickson urmarea sa afle ce e “autentic romanesc” pentru tinerii din Romania.

Citeste si:

Ciocolata Rom, unul din cele mai longevive branduri romanesti, care si-a pastrat reteta din 1964, a facut anul trecut o miscare radicala: a inlocuit steagul romanesc de pe ambalaj cu cel american si a trecut la sloganul “The taste of coolness”.

Campania “Noul Rom” a avut ca obiectiv transformarea batonului de ciocolata Rom, nascut in anul 1964, intr-un brand relevant pentru tineri.

Ideea de la care a pornit intreaga campanie a fost aceea de a stimula sentimentul national in randul tinerilor din Romania, iar acest lucru a fost posibil prin aparenta transformare a batonului Rom dintr-un produs puternic romanesc intr-unul americanizat, cu steagul american in locul celui romanesc pe ambalaj.

Enoiu, McCann: Premiile de la Cannes sunt cea mai mare realizare. Ma pot retrage fericit in 2015

Enoiu, McCann: Premiile de la Cannes sunt cea mai mare realizare. Ma pot retrage fericit in 2015

Enoiu, McCann: Premiile de la Cannes sunt cea mai mare realizare....

Recomandare Facebook devine cel mai mare jucator in publicitatea de tip display




Citeste si

mai multe articole din Media & Pub