“Prin acest proiect de rebranding am incercat mai mult decat sa creem o pozitionare intr-o piata relativ amorfa – practic am decupat un segment semnificativ de clienti care cauta excelenta in domeniu in afara BIG 4 si astfel, am creat un nou segment, companiile de contabilitate romanesti care ofera servicii financiare cu resurse locale la standarde internationale”, a spus Dan Cirstea, managing partner United.

Agentia a pornit de la un audit de imagine al brandului, a realizat strategia si pozitionarea brandului, a creat un manual de identitate vizuala pornind de la noul logo, urmata de declinarea noii identitati pe toate materialele de comunicare interna si externa, precum si pe website. Rebrandingul a fost anuntat clientilor existenti si partenerilor de business Finexpert printr-o serie de evenimente pentru angajati, clienti si presa.

Echipa United implicata in dezvoltarea proiectului este formata din Dan Cirstea - Managing Partner si Branding Consultant United, Claudia Cioc – Account Director, Catalin Popa – Art Director, Mihaela Iacob – PR Executive, Razvan Nicolescu – Production Manager.

Printre clientii agentiei se mai numara: Aedificia Carpati, Autoritatea de Turism a Egiptului, BCR, Bucuresti Mall, Consiliul National al Intreprinderilor Mici si Mijlocii, Gedeon Richter, Glaxo Smithkline, Hoffman La Roche, King Sturge, Liberty Center, Money Channel, Plaza Romania, Sonae Sierra, Unilever.