GolinHarris Bucuresti, agentia de relatii publice a grupului de comunicare Lowe, gestioneaza din aceasta vara contul de PR al kika, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare la nivel european.
Agentia va oferi servicii de relatii cu presa, consultanta, comunicare online si va crea evenimente speciale pentru companie.

GolinHarris Bucuresti a fost infiintata in urma afilierii agentiei Lowe PR la reteaua internationala de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrala si de Est al companiei americane, care detine in total 35 de birouri la nivel mondial.

Printre clientii agentiei se numara companii precum Electrolux, RBS - Royal Bank of Scotland, Franklin Templeton Investments, Orange, Johnson&Johnson, Schneider Electric, Ferrero, Century 21, Transavia, Architected Business Solutions, Hasbro, Frey Wille, Crucea Ro?ie Romana.

GolinHarris Bucuresti a avut anul trecut o cifra de afaceri de 1,34 milioane de euro si un profit net de aproximativ 10.000 de euro.

Aceasta face parte din grupul Lowe Romania, care mai include agentiile Lowe&Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive si Medic One si care a avut anul trecut o cifra de afaceri de 51,6 milioane de euro.

kika se numara printre cei mai mari comercianti de mobilier si decoratiuni din Europa. Este o afacere de familie pornita in 1910, actionarul unic al grupului fiind familia Koch. Astazi, reteaua numara 68 de magazine si peste 50.000 de articole.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri