Noul logo al companiei este dragonul-lup, simbolul armatei dacice, iar sloganul este "Awake"(treaz).

Florin Talpes, fondatorul si directorul executiv al companiei, nu a spus exact cat a costat rebrandigul, insa a precizat ca suma este de peste "sase zerouri" in euro.

"Nevoia unei noi identitati reflecta obiectivul companiei de a patrunde pe noi segmente de piata prin dezvoltarea si implementarea de tehnologii competitive in combaterea amenintarilor informatice contemporane", afirma Talpes.

Compania care s-a ocupat de rebranding este Brandient, cel mai important jucator de pe piata locala de branding, cu afaceri de 675.000 de euro anul
trecut. Procesul de rebranding a durat doi ani, iar agentia s-a ocupat de conceptualizarea si implementarea strategiei, a realizat identitatea
vizuala si noul ambalaj si a organizat sesiuni de brand engagement in interiorul companiei.

"Brandient a pus la dispozitia Bitdefender un simbol cu multiple conotatii: imaginea legendara a dragonului-lup care se gasea pe stindardele de lupta ale dacilor. Jumatate lup, jumatate sarpe, totemul ii proteja pe daci in timpul razboaielor, fiind astfel asociat cu ideea de invincibilitate. In interpretarea moderna semnificatia brandului estecompletata de atributul inteligentei superioare, devenind astfel relevanta in contextul societatii digitale. Totodata, dragonul-lup accentueaza originea romaneasca a brandului", a mai spus antreprenorul.

Citeste si:

Brandient s-a mai ocupat de rebrandigul unor institutii si companii precum CEC Bank, Domo, Flanco, Dedeman, Radiocom si Albalact.

Bitdefender a fost lansat in 2001 de sotii Florin si Mariuca Talpes, iar acum este unul dintre cei mai mari producatori mondiali de securitate IT, produsele companiei fiind folosite de peste 400 de milioane de utilizatori din toata lumea.

In afara de Romania, compania mai are birouri in SUA (Florida si California), Spania, Marea Britanie si Germania si un centru de servicii in Chile.