In general, companiile au o fluctuatie medie de 10% pe an, in timp ce in industria comunicarii, in anii dinainte de criza valoarea ajungea si la 25-30%, foarte multi angajati plecand de la o agentie la alta pentru salarii mai mari.

Fluctuatia mica in cazul Mercury360 este determinata de faptul ca se gasesc greu specialisti pentru domeniul in care activeaza compania, dar si pentru ca in ultimii ani oamenii din top si middle management au ramas in agentie, a explicat Monica Tanasoiu (foto) in cadrul AdBreak, eveniment dedicat industriei de publicitate.

Mercury360 are 140 de angajati, iar cea mai mare parte lucreaza in departamentul de field marketing.

Compania este printre cele mai mari agentii de pe piata locala si totodata cea mai mare agentie independenta din Romania, cu afaceri de 17,3 milioane de euro anul trecut si un profit net de 1,2 milioane de euro. In 2009, compania inregistrase afaceri de 15,1 milioane de euro si un profit in jurul a 730.000 de euro.

Citeste si:

Tanasoiu a explicat ca avansul din 2010 a fost determinat de faptul ca agentia s-a concentrat pe clientii din industria bunurilor de larg consumg (FMCG), pe proiecte cu bani europeni si a redus costurile.

“Ne-am pastrat conturile si nu am fost afectati atat de mult de clientii traditionali, cat mai ales de cei noi. Pentru ca au fost situatii in 2010 in care dupa ce am castigat licitatii, companiile au renuntat la bugete”, a mai spus oficialul Mercury360, adaugand ca o pondere mare din afacerile companiei in 2010 au fost generate de proiecte europene, Nestle si Ursus Breweries.

Printre cei mai importanti clienti ai Mercury 360 se numara Ursus Breweries, Coca-Cola, Nestle, Nestle Professional, Western Union, Ferrero Romania, Dr. Oetker, Albalact si JTI.