Spotul comunica foarte clar beneficiile reducerilor. Daca si babuta de la taraba din piata isi permite un miniaspirator pentru frimituri, atunci este foarte clar faptul ca Altex are preturi pentru toate buzunarele. Celalalt spot, cu spalatorul de parbrize, mult mai amuzant, merge tot pe ideea de conventie. Un pusti care spala parbrize ii cere unui sofer bani prin binecunoscuta metoda a cersetorilor "suntem x frati acasa". Fata de ceilalti, el are si cu ce sa probeze cele spuse, asa ca scoate un telefon mobil cu camera si ii arata soferului poza cu fratiorii. La fel ca si in primul caz, beneficiile sunt foarte clar exprimate. La Altex sunt preturi atat de mici, incat orice categorie sociala isi poate permite sa faca cumparaturi. Ultimul spot, "Gemenii", are ca punct de plecare campania de comunicare de la Flanco.

SAGETI SPRE CONCURENTA.

Insa nu "foarte deschis" e conceptul creativ al agentiei. Se spune ca un filosof e mare atunci cand aduce ceva nou, cand elaboreaza o noua teorie, cand da nastere unui nou curent, nu atunci cand se leaga de o idee si cauta sa o demonteze. Orice idee are vulnerabilitatea ei, slabiciunile si punctele ei tari, insa este valoroasa prin originalitate. Noul spot Altex, in care doi gemeni pun un televizor in masina de spalat si le arata foarte entuziasmati tatalui lor isprava, e o rautate la adresa concurentei. Va aduceti aminte de spotul de la Flanco cu masina de spalat si televizorul sau cel cu frgiderul si televizorul?

El este subiectul ironiei. Strategia gandita de agentie a fost aceea de a impusca doi iepuri dintr-un foc. Primul: sa elimine concurenta ironizand-o, doi: sa comunice beneficiile campaniei intr-u mod creativ. Daca cele doua spoturi: "Frimituri" si "Spalatorul de parbrize" isi ating tinta, aceea de a comunica reducerile de preturi, spotul "Gemenii" nu reuseste nici pe departe sa elimine concurenta.