Gigantul din online vrea sa difuzeze programe tv cu ajutorul companiilor din industria media. YouTube pune la bataie 100 de milioane de dolari pentru a atrage continut original.

Obiectivul lor este de a orienta atentia publicului de la televiziunea traditionala catre mediile portabile precum telefoane mobile, tablete PC si calculatoare, in special segmentul de persoane intre 18 si 34 de ani aflat in vizorul advertise-erilor, potrivit Dallas News.

Planul este de a crea 96 de canale pe site-ul YouTube, canale ce vor fi in esenta pagini ale artistilor unde publicul poate accesa clipuri video si se poate abona pentru a fi notificati atunci cand se incarca continut nou.

Continutul platit va fi promovat mai mult decat clipurile obisnuite si YouTube spera ca programele originale vor atrage venituri mari de la companiile de publicitate, mai multi telespectatori si va promova platforma TV a Google.

Citeste si:

Suma de bani a reusit sa atraga atentia unor nume mare din industria cinematografica, persoane precum regizorul filmului Fast Five, Justin Lin, creatorul seriei CSi, Anthony Zuiker si fostul director al sectiei de divertisment al CBS, Nancy Tellem.

Producatorii au de acum ocazia de a creea continut care sa nu mai depinda de aprobarea marilor studiouri si care sa raspunda mai bine cerintelor publicului tanar.

Alex Carlos, directorul global pe continut original din cadrul Youtube considera ca portofoliul de canale sponsorizate va scoate aspectele cele mai bune din televiziune si Internet.

Cele 100 de milioane dolari investite de YouTube reprezinta mai putin de jumatate din suma pe care o platesc marile studiouri pentru turnarea unui lung metraj, insa compania se asteapta sa amortizeze costurile prin veniturile din publicitatea atasata clipurilor.