Intr-un domeniu care starneste nu doar curiozitate, ci si cele mai puternice pasiuni, era nevoie si de o emisiune pe masura. Marca inregistrata a fost de la inceput un reper pentru pasionatii de publicitate dar si pentru profesionistii acestui domeniu, iar cresterea atat de vertiginoasa pe care a inregistrat-o publicitatea in ultimii ani, trebuia sa fie reflectata si in emisiune. Asa s-a nascut noul format al emisiunii si noua ei identitate vizuala si de brand.
Fara a parasi zona show-ului, noul format al emisiunii va incerca sa devina o pledoarie serioasa si eficienta in favoarea publicitatii, facuta cu profesionalism, adresandu-se nu acelui public restrans, specialist in publicitate, ci publicului larg, vizand mai ales acei tineri ambitiosi care fug de clisee.
Noua Marca inregistrata isi propune sa dovedeasca faptul ca in prezent, publicitatea bate viata, prezentand intr-o modalitate atractiva informatii esentiale, tendinte, evenimente si analize de piata. Editiile vor contine vizionari de clipuri publicitare, interviuri, making of, lansari si nu in ultimul rand materiale prezentate in exclusivitate si in premiera.
Bilantul noii emisiuni se prezinta astfel: mai multa informatie de valoare, fara insa a uita sa zambim, lectii predate de cei mai buni si destindere la un pahar de vorba cu oamenii momentului prin intermediul lui Andrei Barbu, prezentatorul emisiunii, pasionat de publicitate (deja cunoscut publicului larg din cateva reclame in care a jucat) si cu experienta in media, fiind colaborator la un post de radio bucurestean.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: