“Lucrurile se vor schimba (n.red. in urmatorii 15 ani), dar probabil ca nu la fel de mult precum credem. Este o tendinta de a spune ca nu va mai exista televiziune liniara in cativa ani, dar selectand tot timpul ce vrei sa vezi, este un efort, inseamna mult timp de concentrare, de gandire despre ce ar trebui sa vezi acum. De aceea, daca mergi pe Amazon sau pe orice fel de statie radio online, iti vei face propriul playlist, dar la un moment vei gasi pe cineva care iti este similar si vei asculta playlistul. Pentru ca este dificil sa faci o selectie de fiecare data. Cred ca vor fi televiziuni liniare si vor fi branduri, pentru ca selectand din sute de mii de ore de programe fara a avea nicio idee despre ce contin acestea este un efort pe care nimeni nu este dispus sa-l faca”, explica Ada Roseti (foto).

Ea adauga ca vor fi tot mai multe canale nonliniare, ca televiziunea va putea fi urmarita pe orice fel de dispozitiv electronic , dar ca in continuare vor exista branduri puternice TV, printre care si Discovery.

Primul serial Discovery filmat in Romania

Declaratia a fost facuta in cadrul unei conferinte de presa sustinuta la Londra cu ocazia implinirii a 15 ani de la primul program difuzat de Discovery Channel pe piata locala. De atunci au fost filmate trei emisiuni in Romania (Tehnici esentiale de supravietuire, Nebun dupa tehnologie si Superchirurgie - O tumoare de 72 kg) si au fost transmise peste 500 de programe in premiera.

Pe de alta parte, de curand Discovery a filmat primul serial in Romania, productia "Politisti de elita" (Ultimate Cops) o productie despre activitatea a trei trupe speciale de politie din Bucuresti, Moscova si Varsovia. Serialul va fi difuzat incepand din aprilie.

Canalul Discovery Channel a fost lansat in 1985 de John Hendricks in Statele Unite, acesta fiind disponibil si in tarile din afara SUA incepand din 1989. Postul TV a inceput sa emita in Romania in 1997, iar din 2006 exista un birou local, de la Bucuresti fiind de altfel coordonate operatiunile in regiunea Europei de Sud-Est.

Citeste si:

In prezent, compania americana activeaza pe piata locala prin opt branduri: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science, Discovery World, ID Investigation Discovery, Discovery Travel&Living, Discovery HD Showcase.

Discovery Communications este cel mai mare producator de programele non-fictiune, cu peste 1,5 miliarde abonati din 210 tari. Compania are peste 130 retele in frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science si Discovery HD. In Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa, 10 branduri Discovery ajung la 141 milioane abonati din 105 tari, cu programe traduse in 17 limbi.

Citeste si Ce planuri are Discovery pentru Romania. Lanseaza canale noi?

Ce planuri are Discovery pentru Romania. Lanseaza canale noi?

Ce planuri are Discovery pentru Romania. Lanseaza canale noi?

Cum cred romanii ca arata televiziunea ideala

Cum cred romanii ca arata televiziunea ideala

Cum cred romanii ca arata televiziunea ideala