Totodata romanii spun ca televiziunea ideala trebuie sa ii relaxeze si sa le largeasca aria de cunostinte.

Pe de alta parte, 90% dintre romanii din mediul urban cred ca posturile de televiziune ii ajuta sa fie la curent cu stirile, 85% afirma ca televiziunea este mijlocul media care le ofera acces la informatie, 74% spun ca programele TV ii ajuta sa se relaxeze, 65% declara ca au invatat multe lucruri noi de la televizor, iar 44% dintre respondenti au afirmat ca uitandu-se la televizor au invatat o limba straina.

Care este viitorul televiziunii

In acelasi timp,78% dintre cei 646 de respondenti cred ca in viitor toate canelele vor emite in format de inalta definitie (HD), 62% afirma ca programele vor avea o calitate mai buna, iar aproximativ jumatate dintre romanii din mediul urban considera ca isi vor putea alege emisiunea pe care vor indiferent de ora. De asemenea, in jur de 38% dintre romanii din mediul urban cred ca in cativa ani toate canalele vor emite 3D, 38% spun ca televiziunea clasica va fi inlocuita de cea online, 25% dintre respondenti afirma ca vor exista tot mai multi emisiuni de tip reality show, iar 24% spun ca in viitor vor exista emisiuni in care evolutia acestora va fi decisa de telespectatori.

Pentru sondajul de opinie care a fost realizat in februarie anul acesta au raspuns 646 de persoane care locuiesc in mediul urban si au varste intre 18 si 49 de ani. Studiul este reprezentativ la nivel national.

90% dintre romanii de la oras se uita zilnic la TV

In acelasi timp 90% din respondenti se uita zilnic la televizor, iar 43% dintre ei urmaresc in fiecare zi Discovery Channel, conform studiului. Majoritatea participantilor la studiu (90%) urmaresc Discovery Channel cel putin o data pe saptamana, iar 17% dintre ei spun ca Discovery este motivul pentru care mai au un abonament la televiziune. Canalul este urmarit mai des de barbati decat de femei.

Studiul a fost realizat cu ocazia implinirii a 15 ani de cand a fost difuzata prima emisiune Discovery Channel in tara noastra. Sondajul prezinta opiniile romanilor despre televiziune in general si despre Discovery Channel, in particular

Discovery Romania lanseaza pe 12 martie o campanie de marketing intitulata “Efectul Discovery”, pentru realizarea acesteia compania lucrand cu Headvertising - pentru creatie, Zenith Media si HMedia - strategie de media si Grayling - activitati de PR.

Citeste si:

Canalul Discovery Channel a fost lansat in 1985 de John Hendricks in Statele Unite, acesta fiind disponibil si in tarile din afara SUA incepand din 1989. Postul TV a inceput sa emita in Romania in 1997, iar din 2006 exista un birou local, de la Bucuresti fiind de altfel coordonate operatiunile in regiunea Europei de Sud-Est.

A treia tara dupa venituri in CEEMEA

In prezent, compania americana activeaza pe piata locala prin opt branduri: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science, Discovery World, ID Investigation Discovery, Discovery Travel&Living, Discovery HD Showcase.

In privinta veniturilor,Romania este a treia tara pentru Discovery in zona CEEMEA (Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa), dupa Polonia si Rusia. Discovery Romania a avut o cifra de afaceri de circa 6,12 milioane de euro si un profit net de circa 1,13 milioane de euro in 2010, potrivit Ministerului de Finante.

Ce planuri are Discovery pentru Romania. Lanseaza canale noi?

Ce planuri are Discovery pentru Romania. Lanseaza canale noi?

Discovery Communications este cel mai mare producator de programele non-fictiune, cu peste 1,5 miliarde abonati din 210 tari. Compania are peste 130 retele in frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science si Discovery HD. In Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa, 10 branduri Discovery ajung la 141 milioane abonati din 105 tari, cu programe traduse in 17 limbi.

Citeste si: Ada Roseti, Discovery: Televiziunea se va schimba, dar nu la fel de mult precum credem

Ada Roseti, Discovery: Televiziunea se va schimba, dar nu la fel de mult precum credem

Ada Roseti, Discovery: Televiziunea se va schimba, dar nu la fel de...