Povestea castigatoare va fi aleasa prin votul publicului exprimat pe Facebook, tot in cadrul aceleiasi aplicatii, in perioada 18 - 23 octombrie. Castigatorul va primi un abonament Vodafone Office Complet gratuit, timp de un an de zile precum si un film documentar de 2 minute, ce va rula pe Discovery Channel in Romania.
Fiecare client Vodafone care isi va inscrie povestea afacerii de familie in aplicatie va beneficia de o reducere la abonamentul Vodafone Business pe o perioada de 3 luni, in limita a 100 euro.
Campania se numeste “Business de familie” si este un proiect care are la baza programele Discovery despre afaceri de familie precum "Motociclete americane", "In Alaska, la inaltime" sau "Viata pe sarma".
“Aceasta campanie se inscrie in noua directie a brandului Vodafone prin care se urmareste sprijinirea comunitatilor oamenilor care aleg sa schimbe Romania in mai bine.” a declarat Angus Slater, director de marketing al Vodafone Romania.
Operatorul este al doilea jucator pe piata locala de telecomunicatii, compania avand 7,8 milioane de clienti la finalul lui iunie anul acesta. Vodafone Romania este divizie a Vodafone Group, unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume, cu 406,4 milioane de utilizatori la 30 iunie 2012
Discovery Communications este cel mai mare producator de programele non-fictiune, cu peste 1,5 miliarde abonati din 180 de tari. Compania are peste 100 retele in frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science si Discovery HD. In Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa, cele 14 branduri Discovery ajung la 244 milioane abonati din 1118 tari, cu programe traduse in 27 limbi.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: