In aceasta primavara, Automobile Bavaria deruleaza o noua campanie de promovare pentru BMW Seria 1, implementata de agentia BtB Advertising. Campania este desfasurata la nivel national in lunile februarie si martie, pe toate media: presa scrisa (cotidiane, publicatii economice si reviste lifesyle), TV, radio si outdoor, precum si campanii locale pentru dealeri.

Seria 1 de la BMW se incadreaza in clasa compact si ofera potentialilor sai clienti mai multa dinamica, confort, calitate si inovatie. Intreaga campanie se bazeaza pe o oferta financiara deosebita, care are ca obiectiv facilitarea accesului in segmentul premium a unui numar mai mare de clienti potentiali. Oferta actuala promoveaza pachetul Bavaria Advantage care include: aer conditionat automat, jante aliaj, vopsea metalizata, radio Business CD, alarma, ornamente interioare Silver, covorase velur, suport pahare, reglare pe inaltime a scaunului fata, cotiera rabatabila fata, faruri ceata, tetiere spate rabatabile.

Preturile de baza pentru BMW - Seria 1, fara taxe (CIP), pornesc de la 16.900 Euro pentru modelul 116i cu motor de 1.596 cmc si 115 CP (benzina) si respectiv 18.900 Euro pentru modelul 118d cu motor de 1.995 cmc si 122 CP (diesel).

Printre inovatiile tehnice care recomanda BMW Seria 1 se numara: anvelopele de tip runflat, dotate cu un senzor pentru detectarea pierderii presiunii, stopuri de frana cu doua faze, indicatori pentru semnalizarea uzurii consumabilelor, un concept revolutionar de control iDrive, scaune sport cu suport lombar pneumatic si ajustabil, acces fara utilizarea cheii.

Rezultatele inregistrate de Automobile Bavaria in 2005 plaseaza reprezentantul BMW pe pozitia de lider la vanzari pe segmentul premium, obtinand o crestere de 40,25% fata de anul anterior. Automobile Bavaria a comercializat 1.474 de unitati in 2005 (fata de 1.051 unitati in 2004). Structura pe marci este urmatoarea: automobile BMW crestere de 39,72% (1.386 unitati / 992 in 2004), MINI crestere de 47,46% (87 / 59), motociclete BMW crestere de 104,2% (49 / 24). Modelul cu cel mai mare succes in Romania este BMW X3, in 2005 fiind livrate clientilor 353 de masini, fata de 251 de unitati in 2004.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri