Avand o experienta de 11 ani atat pe piata de publicitate din Romania, cat si in regiunea Europei Centrale, Orientului Mijlociu si Africii, Laura Tampa a fost numita de curand Director Executiv Adjunct al agentiei Grey Worldwide Romania, ca urmare a performantelor obtinute care au contribuit la dezvoltarea agentiei.

Laura Tampa si-a demonstrat calitatile de lider in functia de Client Services Director detinuta din aprilie 2003, cand s-a alaturat echipei Grey Worldwide Romania. In mai putin de trei ani, Laura a reusit sa creeze o echipa de 30 de profesionisti care au adus plus valoare in publicitatea neconventionala din Romania. La aceasta au contribuit si clientii care au fost alaturi de agentia Grey in realizarea unor proiecte de anvergura: Brau Union, British American Tobacco, Procter&Gamble, ROMTELECOM, Nokia, precum si alte companii renumite.

“Este o adevarata provocare si, in acelasi timp, o confirmare nu numai a activitatii mele, ci si a intregii echipe. Avem o echipa pasionata de publicitate care si-a demonstrat calitatile in Romania si in tarile din regiune, Grey Worldwide Romania fiind in prezent centru de excelenta pentru numeroase proiecte regionale. Pe termen mediu, ne propunem consolidarea unor centre de expertiza si profit, precum si o mai mare specializare a serviciilor agentiei” a declarat Laura Tampa.

Experienta Laurei include activitati de consultanta in comunicare desfasurate in Romania in perioada 2002-2003, precum si coordonarea activitatilor de comunicare in Europa Centrala, Orientul Mijlociu si in Africa, in calitate de Regional Account Director in cadrul agentiei Michael Conrad & Leo Burnett din Frankfurt/ Main (1999 – 2001).

Mihail Vartosu, Regional Managing Director Grey Worldwide, a adaugat: “In primul rand, ii multumim Laurei pentru modul profesionist in care abordeaza proiectele de comunicare ale clientilor nostri si pentru contributia importanta in activitatile de new business ale agentiei. Totodata, Laura Tampa a reusit sa creeze o echipa si un mediu de lucru care au adus performante de top in cadrul grupului din care facem parte. Toate aceste motive, la care se adauga calitatile profesionale excelente si, nu in ultimul rand, calitatea umana deosebita, au contribuit la numirea Laurei in functia de Director Executiv Adjunct al agentiei Grey Worldwide Romania. ”

Infiintata in 1992, agentia Grey se afla in topul primelor agentii de publicitate full-service din Romania. Cu un numar de peste 100 de angajati si un portofoliu larg de clienti, Grey Worldwide Romania asigura servicii de comunicare integrata pentru marci renumite la nivel national si international: Golden Brau, Heineken, Gosser - Brau Union; Kent si Dunhill - British American Tobacco; Aquafresh, Sensodyne, Lactacyd, Coldrex, Corega, Parodontax si Cordsodyl -GlaxoSmithKline; Nokia; Pantene, Londa, ACE, Lenor, Mr. Proper, Fairy - Procter & Gamble; ROMTELECOM si ClickNet - ROMTELECOM, Visa, Borsec, Zarea, etc.

Parte a WPP, Grey Worldwide Romania coordoneaza activitatile de comunicare ale Grey Global Group in Sud-Estul Europei: Romania, Bulgaria, Moldova, Serbia si Muntenegru.