Agentia 4 ACE, specializata in PR si publicity, a fost desemnata de catre Abbott Laboratories Romania, initiatorul campaniei de informare ReductoStart, pentru gestionarea conceptului, implementarea si desfasurarea celei mai ample campanii de informare asupra efectelor obezitatii si asupra metodelor de prevenire a acesteia, desfasurate pana acum in Romania.

ReductoStart este primul program educational de acest fel, desfasurat la nivel national, care furnizeaza toate informatiile necesare pentru evaluarea cauzelor si a efectelor obezitatii. Pornind de la evaluarea motivatiei personale a fiecaruia dintre noi si in functie de obiectivele propuse, programul permite personalizarea metodelor existente pentru a obtine rezultatele dorite in ceea ce priveste scaderea in greutate.

De asemenea, prin ReductoStart populatia are acces la informatii referitoare la: modul de functionare a organismului, alimente si proprietatile acestora, valori nutritive, indice glicemic, activitatea fizica si excesul de greutate.

„Campania ReductoStart, a pornit ca o initiativa a companiei Abbott Labolatories Romania, astazi devenind un proiect de amploare, care isi propune sa implice personalitati ale societatii romanesti, mass-media si specialisti din domeniul sanitar si nu numai, in scopul unei cat mai ample informari asupra metodelor de prevenire si tratare a obezitatii. Informarea in prealabil si o consultatie la doctor pot schimba viata multor oameni, si ne pot ajuta sa Ne Regasim!”, a declarat Dl. Dr. Ovidiu Popescu, Director General Abbott Laboratories Romania SA.

Citeste si:

„La dispozitia persoanelor care s-au decis sa slabeasca sanatos sta un Call Center cu numarul de telefon cu tarif normal, 021-252.33.43 precum si site-ul www.reductostart.ro, prin intermediul carora se pot face programari la medicii parteneri ai programului ReductoStart.”, a declarat Elena Barbu, General Manager 4 ACE-pr&publicity.

Abbott este o companie multinationala, activand in proiectarea, cercetarea, dezvoltarea, productia si distributia de produse medicale si farmaceutice, inclusiv produse nutritionale, de diagnostic si aparatura. Compania are peste 60,000 de angajati in toata lumea si distribuie produsele proprii in peste 130 de tari.

Abbott detine o importanta divizie de diagnostic care impresioneaza prin inovatiile sale. Produsele Abbott au ajutat la transformarea practicilor medicale de diagnosticare din arta in stiinta. Istoria Abbott este incarcata de exemple semnificative in ceea ce priveste dezvoltarea tehnologiei si produselor medicamentoase. Aceasta traditie in ceea ce priveste inovatia a fost sustinuta de-a lungul timpului de daruirea permanenta in cercetarea si dezvoltarea medicala.